מדיניות משלוחים והחזרות

זמני אספקה

ב-Lumia אנו מחויבים לספק לכם את המוצרים האיכותיים שלנו בזמן הקצר ביותר האפשרי. זמני האספקה המשוערים הם בין 7 ל-28 ימי עסקים, בהתאם למוצר הספציפי ולמיקום המשלוח.

מקור המשלוח

כדי להבטיח את המבחר הרחב ביותר של מוצרים איכותיים, חלק מהפריטים שלנו נשלחים ישירות מהספקים המובילים שלנו בארץ ובחו"ל. זה מאפשר לנו להציע לכם מגוון עשיר של מוצרים חדשניים במחירים תחרותיים.

עדכוני סטטוס

לאחר ביצוע ההזמנה, תקבלו אישור במייל עם פרטי ההזמנה. ברגע שההזמנה תישלח, תקבלו מייל נוסף עם מספר מעקב, המאפשר לכם לעקוב אחר המשלוח שלכם.

עלויות משלוח

עלויות המשלוח משתנות בהתאם למשקל ההזמנה וליעד המשלוח. העלות המדויקת תוצג לכם בעת תהליך הרכישה, לפני אישור ההזמנה.

משלוחים בינלאומיים

אנו מספקים משלוחים לרוב המדינות בעולם. זמני האספקה למשלוחים בינלאומיים עשויים להיות ארוכים יותר ותלויים בתהליכי המכס של המדינה המקבלת.

מכס ומיסים

לקוחות בינלאומיים עשויים להיות חייבים בתשלום מכס ומיסים נוספים בעת קבלת החבילה. אלו אינם כלולים במחיר הרכישה ובאחריות הלקוח.

נזק או אובדן במשלוח

במקרה של נזק או אובדן במהלך המשלוח, אנא צרו איתנו קשר תוך 48 שעות מקבלת החבילה. אנו נעשה כל מאמץ לפתור את הבעיה במהירות ולשביעות רצונכם.

שינויים בכתובת המשלוח

אם עליכם לשנות את כתובת המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה, אנא צרו איתנו קשר בהקדם האפשרי. נעשה כמיטב יכולתנו לעדכן את הכתובת, אך איננו יכולים להבטיח שהשינוי יתאפשר לאחר שההזמנה כבר נשלחה.

תנאים להחזרת מוצר ובקשת זיכוי

רכישה באמצעות אתר האינטרנט הינה עסקת מכר מרחוק כמפורט בחוק הגנת הצרכן, תשמ”א 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”).

 

צרכן הרוכש באתר זה רשאי, לבטל את העסקה ולהחזיר את המוצר בהתאם להוראות בדבר ביטול עסקת מכר מרחוק כאמור בחוק הגנת הצרכן.

מדיניות ביטול :
צרכן יהא רשאי לבטל את העסקה שביצע מיום עשייתה ועד 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, על פי המאוחר מבניהם, בכפוף לכך שהצרכן לא עשה שימוש במוצר, לא הרע למוצר, המוצר אינו פגום והוא מוחזר באריזתו המקורית ובמצב חדש לחלוטין.

במצב דברים זה, עלות משלוח המוצר מהצרכן לכתובת החברה שתינתן תחול על הצרכן.

מדיניות החזרה:
צרכן המבקש להחזיר את המוצר שרכש באתר יוכל לעשות כן, עד כ-14 יום מיום רכישת המוצר בכפוף לכך שהצרכן לא עשה שימוש במוצר, לא הרע למוצר, המוצר אינו פגום והוא מוחזר באריזתו המקורית ובמצב חדש לחלוטין.

במצב דברים זה, עלות משלוח המוצר מהצרכן לכתובת החברה שתינתן תחול על הצרכן.

לאחר קבלת המוצר לידי החברה ולאחר וידוא שאכן לא בוצע שימוש במוצר והוא הוחזר באריזתו המקורית, יישלח לצרכן זיכוי מלא על אודות המחיר אותו שילם בגין המוצר בצורת זיכוי כרטיס האשראי איתו בוצעה העיסקה או באמצעות העברה בנקאית במידה ולא ניתן לזכות את הכרטיס (במקרה של תשלום עם כרטיס דיינרס למשל אותו לא ניתן לזכות ישירות).

-על הלקוח לשלם מכספו על שילוח המוצר חזרה אל החברה לכתובת שתינתן לו בעת בקשתו להחזיר את המוצר. רק לאחר קבלת המוצר אצל החברה ולאחר וידוא שאכן לא בוצע שימוש במוצר והוא הוחזר באריזתו המקורית, יישלח זיכוי מלא אל הלקוח על המחיר אותו שילם הלקוח על אותו מוצר.

(עלות משלוח דואר רשום הינו 15-30 ₪ לערך תלוי במשקל החבילה ועשוי להשתנות מעת על ידי הדואר).

במידה והלקוח לא ירצה לשלוח באמצעות הדואר מטעמי נוחות או סיבות דומות אחרות, הלקוח יוכל לבקש לשלח את ההחזרה באמצעות שליח שיאסוף את ההזמנה ישירות מכתובתו. במקרה כזה, קודם כל החברה תחייב אותו על עלות משלוח באמצעות שליח ומיד לאחר מכן תזמין עבורו משלוח מסוג זה (העלות עשויה להיות שונה מעלות המשלוח באתר ותלויה בחברץ השליחויות).  על אחריות הלקוח להיות זמין לשליח כאשר מגיע לאסוף את החבילה. חוסר במענה עשוי לגרום לחיוב על משלוח נוסף (!).

מדיניות החלפה:
צרכן המבקש להחליף את המוצר שרכש באתר במוצר אחר (למשל במקרה בו המידה לא מתאימה לו) יוכל לעשות כן, עד כ-14 יום מיום רכישת המוצר בכפוף לכך שהצרכן לא עשה שימוש במוצר, לא הרע למוצר, המוצר אינו פגום והוא מוחזר באריזתו המקורית ובמצב חדש לחלוטין – ובאותם התנאים שחלים על מקרה של החזרה.

 

במצב דברים זה, הלקוח ישלם את המשלוחים באופן דו כיווני (אל החברה ומהחברה אליו). הלקוח יוכל כמובן להגיע לחנות החברה ולבצע את ההחלפה במקום, על מנת לחסוך את עלויות השילוח.

תנאי האחריות ותיקון

אחריות מלאה תינתן ללקוח ל24 שעות מרגע קבלת המוצר לכלל חלקי המוצר בכפוף לכך שהצרכן לא עשה שימוש במוצר, לא הרע למוצר והמוצר מוחזר באריזתו המקורית, ובזאת בתנאי שהמוצר הגיע ללקוח כשהוא הינו תקול ואינו בר שימוש.

במידה ותוך עד 6 חודשים מרגע קבלת המוצר קרה פגם לא סביר במוצר שלא בוצע עקב שימוש לא הולם אלא נגרם על ידי חומרים לא טובים של המוצר וכדומה בית העסק ייתן מענה בהתאם לתיקון המוצר או להחלפתו אם הוא רואה נכון בכך בלבד ולא על פי דעת הלקוח. 

 

שאלות נוספות

אם יש לכם שאלות נוספות לגבי מדיניות המשלוחים שלנו, אנא אל תהססו ליצור איתנו קשר בכתובת: Contact@lumia.co.il